Irány a mobil!

Felmérés  -  Harry Winston luxus ékszermárka a topon

 

New York, 2007. január 18.  -  A luxus fogyasztók Harry Winston-t jelölték a vezető luxus ékszermárkának, a Luxury Institute  2007-es luxus márka állapot Indexe szerint.

Buccellati a második és Cartier a harmadik a 20 luxus márka körében végzett felmérés alapján.A márkák felsorolása alfabetikus sorrendben: Asprey, Blue Nile, Boucheron, Buccellati, Bulgari, Carrera y Carrera, Cartier, Chanel, Chopard, David Yurman, De Beers, Dior, Fred, Graff, Gucci, Harry Winston, Mikimoto, Piaget, Tiffany és Van Cleef and Arpels.

A felmérés különböző módszereket használ a márka erősségének a mérésére, például a márkahivatkozás-mérőt. A Luxury Institute jelentése egy 400 háztartást tartalmazó reprezentatív, amerikai mintán történt vizsgálat alapján készült, ahol a háztartás éves jövedelme 200.000 dollár és 5.000.000 dollár közé esett. A luxus vásárlók igényeinek a kutatására létrehozott intézmény a cégek számára szolgáltat adatokat a vezető trendekről, módszerekről, a fogyasztói igényekről és a luxus márkák ranglistájáról.




Választható Hírforrások

Válasszon Hírforrást, majd iratkozzon fel V-Pearl RSS-re!

RssGemStyle Info Online
RssV-Pearl Hírek, Cikkek
RssEsettanulmányok
RssKorábbi Hírlevelek
A rovat korábbi cikkei

V-Pearl Hírek, Cikkek - Felmérés - Harry Winston luxus ékszermárka a topon

V-Pearl Hírek, Cikkek - Felmérés - Harry Winston luxus ékszermárka a topon
v-pearl, hírek, cikkek, Felmérés - Harry Winston luxus ékszermárka a topon